Mot älskade syrran...

Goddag!
 
Idag bär det av mot syrran och jag är super taggad även om jag mår sådär i kroppen. Det ska bli härligt att få vara med dem ett par dagar igen. Jag var faktiskt hos dem under denna period även förra året. Stora anledningen till att jag ska åka idag är för att det är en tös som behöver mig imorgon eftermiddag. 
 
När jag väl åker iväg någonstans väljer jag helst att stanna ett par dagar för att vila kroppen. För bilresor tar mer energi än vad barnen gör i detta fall. Så valet är ganska lätt! Sen har jag alltid ett eget rum hos syrran för att kunna gå undan när det bli jobbigt och så har det nästan alltid vart. Hon är fantasisk på att hitta lösningar för att jag ska få ett eget krypin. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0