Som en tavla....

Hej!
 
Idag skiner solen för fullt och det är knappt ett moln på himmlen. Jag har tänk ligga i solstolen i skuggan en stund för att njuta av naturen. Visserligen är utsikten på vår inglasade verandan inte heller dålig. Det känns mer eller mindre som en tavla fast det är på riktigt. Dock vill jag helst komma ut lite i friska luften idag. Men innan jag beger mig ut nu behöver jag nog ta en näringsdryck och en frukt för att inte dippa allt för mycket samt fylla vattenflaska.
 
Jag mår faktiskt något bättre idag efter tagit akut smärtstillande igår. Nackdelen med att ta den är att jag blir så förbannat matt/avslappnad i kroppen ett par dagar efteråt. Så det är ingen medicin att ta om man ska iväg på nått möte eller så de närmsta dagarna. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Miss Jennifer

Underbart väder vi har fått :D

Svar: ja, verkligen! så man längtat hela vintern=) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-05-15 @ 15:22:07
URL: http://missjennifer.se
Angelica Wåhlin

Skönt att du mår bättre även om det är tråkigt att du blir alldeles matt :/

Svar: <3<3<3<3
♥JèÑnIèY♥

2018-05-15 @ 17:42:57
URL: http://angelicawahlin.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0