Talet börjar påverkas....

Hej!
 
Min dag igår var fantastisk och jag hade det super trevligt med min kompis. Det var en välbehövlig paus från vardagen även om jag får lida för min lilla utflykt idag. Då kroppen strejkar nått enormt så jag är både stel och smärtpåverkad. Dessutom lite hängig så skulle inte förvåna mig om jag åkt på feber igen. Så får bli trädgårdshäng i skuggan senare ikväll när det är lite svalare ute än nu på dagen.
 
Tyvärr har även mitt tal börjat påverkas enormt mycket senaste tiden och detta är något som yttrar sig väldigt tydligt när jag blir sämre i sjukdomarna. Vilket gör att det är jätte frustrerande just nu när man ska säga nått och inte får fram rätt ord eller att man sluddrar så ingen förstår en. Jag hoppas detta klingar av för jag vill kunna kommunicera utan att behöva upprepa mig eller få ångest över att säga fel. kramiz<3
 
Nu blommar det även i trädgården här hemma<3:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0