Ändrade planer för dagen...

Tjo!
 
Efter en lång natt med stickningar i händerna har jag nu äntligen lyckats ta mig upp ur sängen. Det känns dock som denna dag går bort helt för kroppen strejkar alldeles för mycket för att jag ska kunna få något gjort. Lite synd då jag hade hoppats kunna påbörja städningen av skrivbordet lite smått denna helgen.
 
Det är nämligen ett av många projekt jag vill få gjort innan jul och då det kan ta flera dagar emellan beroende på energi och smärtnivå vill jag komma igång så snart som möjligt. Vi får hoppas morgondagen ger mig lite mer energi. kramiz<3
 
Hoppas ni får en betydligt mysigare Lördag! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0