En saknad som aldrig tar slut...

Till min förbild i himlen<3

 

Nu har det gått 9 år sen du lämna vår jord morfar. Du sa till mig "var inte rädd", men det är precis det jag är när jag tänker på alla frågor jag bär inom mig. Hur ska framtiden bli? kommer jag någonsin kunna flytta? Det är tufft just nu, men jag lovar att alltid kämpa på så gott det går precis som du lärt mig göra.

 

Saknar dig nått enormt och önska inget annat än att få tillbaka dig Morfar. Men när tiden är inne vet jag att du tar emot mig med öppna armar där uppe i evighetens land. Jag älskar dig Morfar! Världens bästa vägledare och förebild. kramiz<3

 

I close my eyes
And I'm seeing you everywhere
I step outside,
It's like I'm breathing you in the air
I can feel you're there
 
Fall on me
Ascoltami / listen to me
Fall on me
Abbracciami / hug me
Fall on me
With all your light
With all your light
With all your light
 
// Fall on me -
Andrea Bocelli
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
enna

Så fint text <3

Svar: Tack fina du! kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-11-22 @ 20:36:45
URL: http://sayyeastofashion.blogg.se/
ullie

saknaden är alltid stor
beklagar

Svar: ja, den är så mycket tuffare än man tror. kramiz underbara du<3
♥JèÑnIèY♥

2018-11-22 @ 23:18:11
URL: http://weberskold.se/
sofia

Gud vilken berörande text du har skrivit, så himla sorglig. Beklagar <3

Svar: Tack fina du. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-11-23 @ 14:00:09
URL: http://nouw.com/sofialissmyr


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0