Veckan kommer sätta mig på prov...

Goddag!
 
Gårdagen fick mig verkligen fyllas på med glädje inombords. Jag hade nämligen mina brorsöner på besök och det var så otroligt mysigt att få spendera tid med dem. Jag har ju känt mig väldigt nerstämd till och från senaste dagarna så det var riktigt skönt med lite besök för att släppa allt det jobbiga för ett tag.
 
Denna veckan lär ju bli en utmaning och jag är lite smått rädd för dagarna som väntas. Dels över min frustration som har en tendens till att rinna över. Men också över alla svåra smärtor som ökar nu och jag vet att mensen som vilken dag som helst kommer är den stora boven till att min kropp är off utöver det vanliga just nu. kramiz<3
 
Föröker behålla lugnet i all panik...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0