♥Veckans Hiss & Diss♥ V.46

 Hej fina ni!

 

Då var det söndag och det är återigen dags att summera veckan som gått. Den börja med att jag fick ett viktigt samtal avklarat. Vilket var riktigt skönt även om jag flippa ur lite då personen i andra änden av telefonen vägra lyssna på min svaren på frågorna. Däremot har kroppen vart väldigt svajig de senaste dagarna och framförallt så har nervsmärtorna vart riktigt svåra att hantera. Men jag har allt försökt komma ut då och då, vilket så klart vart otroligt härligt. Kramiz<3

 

 
 
 

 

Veckans Diss: Att blogg.se inte fungerar som den ska vissa dagar.

"Återkomst nekad kommer upp". Så jävla trött på den kossan

att jag funderar på att byta bloggportal!

 

 

 

 
Tummen upp: I början av veckan hände nått helt fantastiskt,
men som också vart ett orosmoment. Exakt vad detta var
kommer i ett inlägg längre fram i veckan som kommer nu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0