5 saker ni kanske inte vet om mig...

Hej på er!
 
Jag känner att idag vill jag bara lägga all min ork till att försöka göra nått kul av denna dag. Därför får det idag bli ett inlägg med 5 saker få vet om mig medans jag försöker hittar på något här hemma. Allra helst vill jag baka men vi får väl se om det blir det eller något annat skoj. Hoppas ni också får en fin dag nu! kramiz<3
 
 
Jag älskar att bära Khakigröna toppar, då det
får mina gröna ögonen att synas ännu tydligare.
 
Tvättar mina vardagsglasögon minst 1-2 ggr/dag, då
jag inte klarar av att ha smutsiga glasögon.
 
Har under hela min uppväxt bott i samma lägenhet.
  
Älskar att äta nyponsoppa och glass när jag är febrig.
 
♥  Tycker det är svårt att hitta kläder att köpa till mig själv,
men när jag väl hittar något som sitter bra köper jag det direkt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Avundsjuk syster på din kläd garderob....

Haha OCH har kläder så garderoben knappt går å stänga Hahahaha

Svar: Hehe så sjukt sant syrran😉 pöss på dig❤❤
♥JèÑnIèY♥

2018-10-13 @ 14:12:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0