En uppdatering om läget...

Goddag!
 
 Jag mår inte super bra i kroppen just nu och det är rätt tungt att se sig själv bli sämre och allt mer ostadig. Smärtorna är rätt tuffa idag också. Vilket känns riktigt blää! Så jag kan bara föreställa mig hur det känns för mina föräldrar att bara kunna se på.
 
Vi hoppas såklart fortfarande på att det bara är en kortperiod av försämring men det kan lika väl hålla i sig i flera månader eller till och med år. Men för mig finns det inget alternativ än att kämpa på även om jag ofta bryter ihop i tårar pga frustration. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Maria

Du är verkligen en kämpa. Du får ta till vara på det korta stunder som är bra.
Själv brukar jag hamna i djupa depressioner och nåt som kan hjälpa mig är att varje dag tänka på nåt som varit positivt. Och det kan vara nåt jätte litet, som orkade sitta på sängkanten en stund., åt något som smakade gott ocsv. Inte för att jag vill jämföra, mer peppa dig att fortsätta kämpa fast det är väldigt mörkt ibland <3

Svar: Hej underbara du, så sant små korta stunder är bättre än inget alls. Åh så gör jag med . Jag brukar försöka se de små positiva sakerna om dagarna men ibland går det inte hålla emot tårarna längre och då kommer alla känslor. Men efter fått gråta ut brukar jag kunna ladda om och fortsätta framåt igen. Kramiz 💖
♥JèÑnIèY♥

2018-10-14 @ 08:55:51
URL: http://www.iamiamarias.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0