Fika träff står på schemat...

Tjo på er!
 
Då var en ny dag här och idag står det ME-träff på schemat. Så om en stund behöver jag börja göra mig redo (välja varma kläder m,m...) och eventuellt vila en stund innan jag åker mot stan. Jag är rätt taggad på att få träffa gänget igen då jag missa senaste träffen pga feber. 
 
Min kropp mår ganska okej för att vara dagen efter tramdol. Jag har inte super ont som igår. Det kan såklart ändras under dagens gång. Men jag hoppas såklart att det förblir lugnt på den fronten. För jag vill helst klara av dagen utan allt för mycket bakslag. kramiz<3
 
Älskar hösten men nu börjar det bli kallt ute: 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0