Flyter på bra nu...

Tjo!
 
Läkarbesöket gick bättre än förväntat igår och planen är att fortsätta med medicindoserna som vanligt men att vänta på en bedömning av sjukgymnast angående smärtorna. Egentligen inte för vi tror att de lär kunna göra något utan snrare för att förnya den bedöningen då det var fler år sen sist.
 
Idag ska jag träffa arbetsterapeuten för att få nya handledsskenor då dem andra jag fick förra året nu mer börjar åka av i sömnen då kardborrbanden är så slitna. Jag är inte speciellt nervös över själva besöket utan snare hur min hjärna ska palla med väntrummet. Förhoppningsvis är det inte super mycket folk där! kramiz<3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
anneli

Det fixar du! Heja :)

Svar: tack! kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-10-03 @ 16:22:31
URL: http://littlesleeper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0