Går sakta framåt igen....

Tjo på er!
 
Min andning är fortfarande jobbig även om förkylningen i sig tycks börja klinga av. Jag vet att det kommer ta långtid för kroppen att återhämta sig nu. Men jag är ganska glad att jag hann boosta kroppen rejält med vitaminer och näring innan det bröt ut jämför med förkylningen i våras. 
 
Det känns ändå som jag kom lindrigt undan denna förkylningensomgång även om jag fick panik de första dygnen av halsont. Jag har inte haft speciellt hög feber och det har gått hyfsat bra att få mig näring även om magen inte vart den bästa. Jag är riktigt stolt över att tagit mig igenom dessa dagar helt okej.
 
En härlig belöning kommer det få bli om ett par veckor. kramiz<3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0