Hösten har anlänt...

Hej på er!
 
Det tog ett tag som tur är men nu börjar löven på träden skifta färg ordentligt och detta är ju en av mina favorit saker med just hösten. Hur allt bara ändrar färg och ser alldeles vackert ut innan löven faller av och snön plötsligt kommer.
 
Kylan kanske inte är det bästa för min kropp, men jag försöker ta mig ut en gång i veckan bara för att dokumentera höstens framfart. Det är framförallt dem senaste åren som jag börjat förstå alla årstiders charm och därför vill fota för att kunna se tillbaka på dagar som är extra tunga. Jag älskar de magiska med naturen! kramiz<3
 
Hur känner ni för hösten? Gillar ni den eller inte?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0