Startar veckan lugnt...

Tjo!
 
Inatt fick jag mig en härlig nattsömn vilket var behövligt efter ett par tuffa nätter med svåra smärtor. Jag har visserligen vaknat ett par gånger när jag försökt byta sida, men så fort jag kommit till rätta har jag somnat om super fort för att vara jag. 
 
Idag är planen att bara försöka vila mig så mycket som det bara går. Om jag orkar senare ikväll har jag tänkt försöka lägga ansiktsmask och se på tv med mamma. Nu ska jag gå igenom min skrivbordslåda och sen blir det sängläge för lilla mig en stund. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Hoppas du orkar med den mysiga kvällen <3

Svar: Det gör jag nog=) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-10-09 @ 10:51:42
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0