Vackra höst...

Hej fina ni!
 
Det vackra höstväder vi hade under helgen var ju helt underbart måste jag säga. Lagom skönt och helt perfekt även om många av löven nu börjat falla ner från träden. Visst känns det i kroppen att vädret går mot det kallare, men jag älskar hösten ändå.
 
Jag har under senaste dygnen dessutom fattat tycka för bilder som tas på kvällen när det börjat mörkna. Bilderna blir otroligt härliga samtidigt som dem känns lite mystiska. Jag somnar dessutom bättre efter att ha fått lite frisk luft innan läggdags. Dock vågar jag inte lämna området. Kramiz❤ 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Kajsa

Hej! Fina bilder och kul att du är med i veckans blogg! 😊

Svar: Tack så mkt! kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-10-15 @ 17:24:49
URL: http://nouw.com/kajsastinamattsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0