♥Veckans Hiss & Diss♥ V.40

Hej på er!
 
Då börjar ännu en vecka lida mot sitt slut och det känns som hösten bara flyger iväg. Denna veckan har verkligen vart en berg och dalbana känslomässigt för lilla mig. Jag har gråtit i omgångar samtidigt som jag försökt se mig själv stark som kämpar på så hårt trots all motgång. Kommande veckan blir nog något lugnare borsett från att jag har en viktig möte på schemat som jag hoppas kunna komma iväg på. kramiz<3
 
 
 
Tummen Upp: Träffat två av mina närmste vänner i veckan
och det var otroligt trevligt även om jag däcka så fort jag kom hem.
 
 
 
 
Tummen Ner: Har vid flera tillfällen haft känningar av
lågt blodsocker. Vilket gjort att jag fått extrema bakslag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0