Behöver få ur all ilska....

Tjo!
 
Idag är sådan dag allt bara känns skit! Jag vill nog bara brista ut i tårar och skrika ur all ilska på saker som inte blir som det var tänkt även om jag vet att det inte hjälper. Samtidigt kanske det är lika bra att bara släppa ut allt som kokar inom mig för att sen resa mig upp och fortsätta framåt. 
 
Kroppen känns svullen och otroligt öm, dock har jag inte jätte starka menssmärtor i magen denna gång. Så det är väldigt skiftande hur kroppen reagerar under mensen. Hur som helst blir det ytterligare en lugn dag för lilla mig och har jag tur kanske jag orkar plugga lite Engelska senare ikväll annars blir det bara sängläge. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0