En bättre dag....

Hej underbara ni!
 
Hoppas ni mår okej där ute! Jag mår faktiskt lite bättre idag trots att jag fortfarande känner mig rätt stel av all kyla som anlänt senaste dygnen. Dessutom håller sig även slemhostan i sig, men jag tycker det går lättare att andas och prata idag. Så kommer fortsätta inhalera 3 gånger per dag för att få upp slem.
 
Mina planer för dagen är först och främst att ta det lugnt. Sen hoppas jag få lite energi över framåt kvällen så jag kan måla en stund. Det är över 1 månader sen jag hade en färgpenna i handen sist och jag börjar sakna det. Allra helst hade jag nog velat pärla men det är omöjligt  medans man har en busig katt inne om kvällarna. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0