Haft en underbar Ö-helg...

Hej fina ni!
 
Då var den nya veckan redan här och det enda som sker för min del idag är att vi ska åka hem till stan om stund. Dock ska jag försöka plåga i mig lite mat först. Sen ska jag ta smärtstillande för att klara resan hem utan allt för mycket tårar.
 
Denna vistelsen på ön över helgen var behövlig för lilla mig även om jag inte orkat komma ut så mycket jag hade önskat. Men jag kom ju ut en stund under Lördagen och då hann jag fota en hel del. Vädret har dessutom vart underbart förutom igår kväll när det börja regna. Kramiz<3
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
ullie

mn va fint det va där
jätte skönt att du kommer ut lite o att du orkar
kram till dej

Svar: Ja visst är det. Jag trivs otroligt bra där ute i tystnaden. Verkligen. jag njöt av att få känna lukten av natur/skog.

kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-09-17 @ 21:57:43
URL: http://weberskold.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0