♥Höstlista♥

1. Vad är det bästa med hösten?

 

Svar: Alla vackra färger som löven skiftar i. Sen älskar jag

hur man kan mysa ner sig under en filt framför en film och eventuellt tända lite ljus.

 

 

2. Vad kommer du äta nu under hösten?

 

Svar: Olika typer av grytor/soppor och så klart

min favorit kalops.

 

 

3. Vad kommer du dricka under hösten?

 

Svar: Varm choklad och nyponsoppa.

 

 

4. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst?

 

Svar: Sköna pyjamasbyxor från H&M, Linne

och mystofflor.

 

 

5. Vad gör du om dagarna egentligen?

 

Svar: Jag försöker ta dagarna som dem kommer beroende

på smärtgraden. Mest blir det filmmys och pyssel om jag inte vilar/sover.

 

 

6. Vad kommer du lyssna på?

 

Svar: All musik som får en nästan till att börja dansa fast

man inte ska göra det pga. kroppen. Glada låtar helt enkelt!

 

 

7. Vad tittar du på?

 

Svar: Mycket tecknade/animerade familjefilmer och

kanske några enstaka komedifilmer.

 

8. Var har du för höstplaner?

 

Svar: Jag hoppas finna ork till att pyssla och lägga pussel.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0