Idag blir det Spa & Massage...

Hej underbara ni!
 
Igår fick jag nog och kände att det är dags för mig att boka massage och hoppas på att det lindrar lite. För en gång skull har jag turen på min sida. Så sagt och gjort idag står det massage på schemat då dem hade tid redan dagen efter. Jag vet att massage lär ge mig bakslag de första dygnen men sen hoppas jag få ner smärtorna och spänningarna i kroppen som gör nätterna långa just nu. 
 
Nu ska jag packa ihop och förbereda sängen ifall jag skulle vara helt slut när jag kommer hem. Så har jag en mindre sak att tänka på när jag som vimsig kommer hem från massagen. Ska även bestämma med mamma redan nu vad jag vill ha för mellis när jag kommer. För är det något som också brukar bli svårt när jag är uttömd på energi så är det att fatta beslut framförallt när det komemr till mat/näring. kramiz<3
 
Ska bli så skönt att få komma ut lite med:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0