Kroppen återhämtar sig sakta igen...

Hej på er!
 
Idag går hjärtat på högvarv och jag känner mig lika vimsig om inte värre jämför med igår. Tur jag tänk ta det lugnt nu ett par dagar för att försöka återhämta mig efter utflykten i lördags och den jobbiga mensen som äntligen tycks klinga av för denna gång.
 
Nu ska jag mysa ner mig i soffan framför någon film eller serie. Jag funderar även på att koppla upp mig till TENS ett par timmar då jag har så fruktansvärt ont i vänster ben. Men få se om jag hittar ett bra tillfälle för TENS idag  för jag får inte somna med den och jag är galet trött just nu. Så vet inte om jag vågar koppla på den fören jag sovit middag en stund. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0