Små steg framåt....

Goddag!
 
Inatt sov jag faktiskt helt okej trots att jag vakna vid flera tillfällen av märkliga mardrömmar. Detta är ju något som oftast händer när jag får feber. Så nu mera drabbats jag inte av sådan panik som när jag var mindre. Jag hoppas verkligen febern försvinner helt snart så jag återfår lite mer energi. 
 
Idag måste jag packa inför helgen annars blir det nog att fortsätta läsa lite ur boken jag börja på igår. Jag kom inte särkilt långt igår då jag mådde fruktansvärt dåligt i kroppen och var väldigt ledsen. Några sidor är bättre än inget i mitt fall.  Bäst att ta tag i dagen nu så kan jag vila middag om en stund. kramiz<3
 
Väskorna som jag ska försöka få plats allt i:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0