Smärtskala...

Hej!
 
Något ni kanske inte vet är att jag använder mig ofta av smärtskala för att beskriva min styrka på smärtorna jag har till mina anhöriga. Detta gör jag mest för att dem ska veta var jag ligger på för nivå för att kunna vara delaktig i saker och om jag behöver lite extra stöd eller hjälp i vardagen.
 
Sen har det verkligen hjälp mig sätta ord på smärtornas styrka istället för att bara svara "jag har ont/svinont m,m..." när någon frågar. Denna smärtskala är något jag även kommer använda mig av mer här på bloggen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Vilken smart idé 😊 Kram

Svar: =) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-09-22 @ 11:26:33
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0