♥Tacksamhet♥

Hej underbara ni!
 
Idag har jag tänkt berätta för er om saker som jag är tacksam för och som taggar mig inför morgondagen. Om ni gör denna "Lista/utmaning" får ni jätte gärna kommentera här under så jag kan titta in och se vad ni svarar. Massa kärlek! kramiz<3
 
 
Tre saker jag är tacksam för?
 
Min familj och vänner.
Allt stöd och pepp jag får.
Att jag fått morfars glädje till att
se även livets små stunder.
 
 
Tre saker jag är nöjd över idag?
 
Jag tog mig upp ur sängen.
♥ Snart fått i mig 3 riktiga måltider
med fast föda.
Orkat ta mig ut en stund.
 
 
Tre saker jag ser fram emot inför morgondagen?
 
Jag ska få besök.
Komma hemifrån lite.
Få en glimt av solens strålar.
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Denevigaresenären

Det är alltid kul att läsa sådana listor! Ja, livets små stunder, de får vi inte glömma. Ha en fin kväll!

Svar: Jag med:) Tycker även det är kul att göra sådana listor emellanåt. Jaa precis=)Hoppas du också har en fin kväll. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-09-06 @ 18:13:01
URL: http://nouw.com/denevigaresen%C3%A4ren


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0