Tuff start på den nya veckan...

Goddag!
 
Idag känner jag mig verkligen inte på topp så kommer nog behöver mycket vila en hel del skulle jag tro. Jag känner dock att jag vill försöka duscha håret. Jag avskyr när det känns tungt och det gör det nu. Sen vill jag helst ha det avklarat ifall jag blir sämre kommande dagarna. 
 
Jag kommer nog även behöver inhalera minst 3 gånger under dagen för att försöka få upp så mycket slem det bara går inför natten. För senaste dagarna har det vart extremt kämpigt att andas och rösten försvinner pga av allt slem. Jag hoppas innerligt att det inte blir värre än såhär denna gång. Vi får hålla tummarna nu! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0