Vårdsamtalen är avklarade...

Tjo!
 
Imorse var jag för ovanlighetens skull uppe tidigt för att ringa samtal eller iallafall vara med när mamma hjälpte mig. Jag väntar fortfarande på återbesök hos läkaren som tydligen bör komma senast nästa vecka och när vi ändå ringde tog vi upp det här med skakningarna som inte försvunnit trots att tempraturen ute gått ner.
 
Så det kan omöjligt ha vart värmen som var huvudorsaken till att jag skakar såpass mycket och fortfarande gör. Då jag redan början av året började få mer tydliga skakningar och som dess har hållit i sig. Oavsett vad det är vill jag gärna hitta en lösning på att dämpa dem. För när dem är som värst påverkas hela kroppen av dem. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0