♥Veckans Hiss & Diss♥ V.35

Tjo!
 
Asså vilken vecka det blev! Jag hade verkligen inte föreställt mig att den skulle bli såhär. Jag har vart så nervös för att glömma bort att rösta inför valet i all vimsighet som jag just nu har pga ME-hjärnan. Så det är riktigt skönt att jag fick de avklarat tidigt genom att förtidsrösta. I övrigt har veckan flytit på ganska bra även om jag hade nervsmärtor och symtom för att mensen var på ingång. För mycket riktigt dök den ju upp tillslut. kramiz<3
 
 
 
  
 
Tummen Upp: Att jag fick umgås med mina systrar en stund
i kyrkan igår. Jag känner mig alltid så lycklig när jag får
ha dem nära mig<3
 
 
 
 
Tummen Ner: Att mensen blev jobbigare än jag hade förväntat mig.
Normalt brukar det vara varannan gång hur intensiv mensvärken
blir för mig. Men tyvärr blev även denna gång kämpig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0