Vila är vad som gäller nu...

Goddag!
 
Massagen gick jätte bra igår även om jag vart helt slut när jag kom hem. Det var som all energi bara tog slut trots att jag somna till under spa vistelsen innan själva massagen. Jag är även idag lite öm och sliten så lär inte få mycket gjort idag utan det får bli en lugn vilodag.
 
Ligga och lyssna på poddar och andas mig igenom smärtorna som för tillfälligt är en 7 på en smärtskala 0-10. Så det är inga dåliga nervsmärtor jag fått. Har jag tur kanske jag hinner använda TENS en stund innan katten kommer in i eftermiddag. För hon är en riktig kelgris och ska ligga så nära det bara går. kramiz<3 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Hoppas du har haft en lugn och bra dag. Trots smärtorna. ★

Svar: tack! kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-09-21 @ 22:15:51
URL: http://maaline.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0