Lyckat besök på bondgården...

Tjo!
 
Vår Påskafton blev så mycket bättre än jag hade väntat mig faktiskt. Vädret var toppen och så även sällskapet. Det vart så mycket skratt som jag kommer se tillbaka på när livet känns extra tungt. Vi spendera större delen av dagen utomhus och pojken sprang runt medans vi vuxna satt och titta på när han lekte.
 
Jag njöt så enormt mycket över att äntligen kunna vara ute mer än bara 10 minuter. Befriande känsla för mig! Pojken sprang av sig all energi och somna som en stock innan klockan slog 19:00 igår. Så tror nog han var rätt nöjd med Påskafton också. En av de bästa dagarna på hela veckan. kramiz<3
 
Ett lamm:
 
Fåren äter medans lammen vilar sig:
 
Små grisar som var riktigt nyfikna:
 
Ezaiaz med sin morfar kollar på kossorna och deras söta kalvar:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0