En ny dag att ta sig an....

Tjo på er!
 
Efter en lång och lite tuff natt har jag ändå lyckats ta mig upp för att äta frukost. Jag var rätt hungrig idag för att vara jag. Så jag hade nog inte kunnat sova mer utan lite mat i magen. Idag ska jag iväg på en efterlängtad kompisträff. Det ska bli så mysigt! Träffen sker dessutom i lagom tid så jag ändå hinner komma hem för min viktiga eftermiddags vila. Perfekt!
 
Jag har rätt ont i benen idag och är riktigt snurrig/yr, men det är ju som det brukar vara ca en vecka innan mensen. Jag får försöka ta det lite försiktigt och inte göra några hastiga rörelser. I övrigt känns det rätt okej än så länge. Men det lär la komma som ett brev på posten sen efteråt som det brukar göra. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0