Jag är mitt i det...

Hej!
 
Min dag igår gick jätte bra under hela kompisträffen och resan hem men mot kvällen börjar tecken på "anfall" komma och då bäddad jag ner mig i sängen i väntan på att det skulle lugna sig. Det blev tack och lov inte så kraftig denna gång utan det gick att få kontroll över ganska fort. Men jag känner mig helt slut i kroppen idag och har ganska ont så det enda jag kommer göra är att ligga nerbäddad och lyssna på podcast tills jag förhoppningsvis somnar.
 
Det är såhär mina dagar oftast ser ut efter jag vart i väg. Jag behöver dygn av återhämtning för att ladda batteriet. Allt jag gör kostar enormt på energin och det innebär mycket sängläge för återhämtning efter varje liten sak jag gör. Jag har nog börjat förstå att jag är mitt inne i ett skov (försämring). Så det gäller att tänka igenom nog vad jag väljer att lägger min pyttelilla energin på. Vilket kan låter lätt men som i verkligenheten är skit svårt! kramiz<3
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0