Startar den nya veckan lugnt...

Tjo!
 
Ny vecka och ny dag är här och jag har egentligen inga planer för denna dag mer än att jag behöver gå igenom medicinlådan inför veckans apotekbesök. Vill ju inte missa något även om jag troligen lär göra det ändå. Det är ju en klassiker för mig! Kan ju alltid hoppas att jag lyckas få med det mest viktiga i alla fall. 
 
Jag har annars bara tänkt lösa lite korsord och lyssna på poddar om kroppen tillåter att sitta upp dvs. Egentligen borde jag ju sitta upp så mycket som det bara går för lungorna skull men det är inte så lätt när man är helt tom på energi. Jag återhämtar mig sakta efter anfallet i Fredags, men kan säga att jag är livrädd för att det ska ske igen när jag är ensam. Kramiz<3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0