♥ Veckans Stolthet/Glädje v.34♥

Hej fina ni!
 
Denna veckan har verkligen rusat iväg trots att jag inte mått så jätte bra. Oftast brukar tuffa dagar kännas långa och sega, men inte denna! Jag har egentligen inte gjort så mycket denna veckan utan mest tagit hand om kroppen och låtit den vila så mycket det bara gått. Det är ju vad den behöver just nu för att jag ska orka med det viktigaste om dagarna som att äta m,m... Men jag har ändå lyckats få ihop stora och små guldkorn från veckan som nu börjar lida mot sitt slut. kramiz<3
 
 
 Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
Jag kom iväg på en kompisträff.
 
Aptiten har vart på topp och jag har ätit
bra regelbundet.
 
Jag kom iväg till apoteket för att
fylla på förrådet här hemma.
 
Tagit alla mina vilostunder på
eftermiddagen.
 
Fått duschat av håret ordentligt.
 
 
 
 Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0