Förberedelserna börjar bli klara...

Tjo!
 
I går avsluta jag äntligen julkortprojeket och jag är enormt nöjd för en gång skull. Nu dröjer det inte länge innan ni kan få se hur fina dem blev. För någon gång i slutet av denna veckan ska alla kort skickas iväg till nära och kära där ute i vårt avlånga land.
 
När jag ändå var inne i julträsket passa jag även på att slå in alla barnens julklappar med lite hjälp. Så nu kan jag bocka av det från listan. Åh, det är så himla skönt att ha dem punkterna avklarade. Nu ska jag fokusera mig på att vila för att orka med Julen också. Kramiz
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anita

Härligt :D

Svar: ❤❤ Kramiz
♥JèÑnIèY♥

2019-12-10 @ 12:43:37
URL: http://siliiins.blogg.se/
Anonym

Heja dig 👏🏻👏🏻👏🏻
Annica

Svar: Tack fina du! Kramiz💖
♥JèÑnIèY♥

2019-12-10 @ 20:46:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0