Stormen börjar lägga sig...

Hej!
 
Senaste dagarna har verkligen vart en berg och dalbana av känslor kring allt. Men det börjar kännas lite bättre nu! Jag är enormt tacksam över alla fina nära och kära där ute som stöttar mig när livet blir som en storm.  En massa tankar och känslor blossar nästan alltid upp strax innan mensen varje gång. Det blir att jag bryter ihop totalt för att sen resa mig upp igen. Det är mitt sätt att hantera det när de väl blir såhär.
 
Planen idag är att mest ta det lugn faktiskt och kanske lösa lite korsord eller nått sånt. Sen skulle jag även behöva ta mig till brevlådan och posta alla Julkorten. Så kan jag gå på helg sen och imorgon kommer även min älskade pappa hem från Kina. Det ska bli så mysigt att få hem honom igen. Vad jag har saknat ha ha någon att retas med. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0