♥Veckans Stolthet/Glädje v.49♥

Goddag!
 
Då börjar även denna vecka lida mot sitt slut och det är dags att sammarfatta dagarna som gått. Måste säga att dem var minst sagt kämpiga men också otroligt mysiga och minnesvärda. Dock har ju vädret skiftat otroligt mycket vilket ställt till det för min kropp en hel del, speciellt när det regnar som idag. Vi får hoppas vädret kan bli något stabilare snart. I övrigt har jag ju fått ett par behövliga utflykter utanför hemmet.Men här kommer i alla fall ett par saker jag känner mig stolt och glad över med veckan som gått. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
Tog mod till mig att
ringa ÖNH.
 
♥ Kom iväg på ME-Fika.
 
Sett syrrans barn gå i Luciatåg.
 
Sett en mysig Julfilm.
 
Tagit många vilopauser om dagarna.
 
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Lisa

Låter som en mysig vecka :)Jag är stolt över att jag orkade åka och köpa lite julpynt i lördags. Var helt slut sedan och låg hela dagen igår på grund av det men det var det värt :)

Svar: Åh vad mysigt att du lyckades få tag på lite julpynt men förstår att det tog på krafterna. Hoppas du lyckats återhämta dig lite nu. många kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-12-09 @ 11:58:25
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0