♥Veckans Stolthet/Glädje v.50♥

Hej på er!
 
Vad denna veckan gått fort trots att kroppen vart i rätt dåligt skick. Jag kan inte vara mer än stolt över hur jag lyckats ta mig igenom den hyfsat bra bortsett från de sista dagarna som varit lite av en karusell av känslor. Men det känns allt bättre nu när jag fått ur mig allt det. Känner mig mycket lättare inombords och känner mig redo för en ny vecka som visserligen lär bestå av mycket vila inför Julfirandet. Här kommer i alla fall ett par saker jag känner mig stolt och glad över med veckan som gått. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
♥  Att jag orkade komma iväg på
kompisträff.
 
♥ Kommit upp runt 11 varje
förmiddag.
 
Orkat se ett par filmer.
 
Äntligen klar med julklapparna
och julkorten.
 
Att jag fick post från min
systerdotter/guddotter.
 
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Jag är mest glad för att jag kom fram till vad jag känner för en viss person!

Svar: Låter både bra men också lite tufft, men det är så viktigt att verkligen göra det som känns rätt i hjärtat och vad som är bäst för en själv. Många kramiz fina du<3
♥JèÑnIèY♥

2019-12-16 @ 04:49:18
URL: http://jennifermarie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0