Lång natt som räddades...

Hej på er!
 
Kan börja med att berätta att jag igår äntligen orka måla klart bilden. Så himla skönt! Det lilla som var kvar tog drygt en timme sen bädda jag ner mig i sängen och såg en film innan jag slockna. Dock vakna jag flera gånger under natten pga mardrömmar men som tur hade jag katten som sällskap och stöd. Lilla mysfia som både hörde och såg att min sänglampa var tänd och att jag därmed var vaken.
 
Det märks verkligen att mensen är på ingång nästa vecka och att jag därmed behöver börja förbereda mig med mediciner mot kramperna och mycket vila. Denna Lördag lär också bestå av vila för att jag ska orka med myskällen framför mello ikväll. Så taggad! Åh, jag hoppas verkligen det är lite mer fartfyllda låtar denna gång. Någon låt som gärna gör en glad. kramiz<3
 
Älskar verkligen att fota henne när
hon har sina härliga blickar: 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emma Engström

Hoppas du fått vila ordentligt under dagen och att det blir en jättemysig kväll! <3

Svar: Jadå, jag lyckades vila 3 timmar för att kunna vara med på myskvällen här hemma. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-02-09 @ 19:19:10
URL: http://nouw.com/emmaengstrom
Elin

Hur funkar Orudis som du tar mot mensvärken?
Äter du bara de eller något mer?

Svar: Orudis är inflammationshämmande, smärtstillande och febernedsättande samt att den minskar prostaglandinhalten som kroppen utsänder vid kramper i livmodern. Är smärtorna riktigt tuffa så att jag tuppar av emellanåt tar jag Tramadol som är morfinliknande läkemedel. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-02-10 @ 23:52:12
Elin

Tack för svar. Var intressant att höra om Orudis då min nya gynekolog skrev ut det. Är helt nytt för mig. Har problem med mensvärk som du. Kram <3

Svar: Ingen orsak! Okej, hoppas dem fungerar för dig och lindrar smärtorna. Jag brukar ta dem första dagen kroppen visar tecken på att mensen är på gång. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-02-13 @ 22:42:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0