Liten utflykt till stan...

God förmiddag!
 
Jag har tagit mig upp tidigt idag för att ta mig intill stan en sväng och inhandla lite och framför allt på apoteket då mitt förråd här hemma börjar bli tomt igen. Jag känner mig rätt taggad på att få komma ut lite även om det bara blir en kort sväng. Jag brukar inte klara längre stunder i stan innan det blir kaos i hjärnan och energin i kroppen tar slut. 
 
När jag väl kommer hem igen lär jag nog behöva sova ett par timmar innan jag ens försöker ge mig på att äta middag. Därefter får vi se vad kvällen erbjuder antingen blir det vila i soffan eller sängen beroende på hur jag mår efter utflykten. Får hoppas på det bästa! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Ibland är det väldigt skönt att komma ut, även om det bara är för en liten stund :)

Svar: Ja verkligen och extra skönt nu när det vart underbart väder ute. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-03-01 @ 09:15:29
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0