Mina planer för denna veckan...

Goddag fina ni!
 
Nya vecka är här och det känns faktiskt rätt bra än så länge och förhoppningsvis blir ju denna vecka bättre än förra. Jag har fortfarande riktigt svåra nervsmärtor i kroppen, så kommer nog behöva ta smärtstillande för att hålla smärtorna i schack de närmsta dagarna iallafall sen får vi se hur det går. Jag har inte så mycket "viktiga" saker denna veckan, så det kommer nog bli mycket vila och avslappning här hemma. Vilket känns otroligt skönt! kramiz<3
 
Vad ska ni hitta på för roligt i veckan?
 
 
Min vecka ser ut såhär:
 
Måndag:
Duscha håret och byta örngott.
 
Tisdag: 
Cellprovtagning, hämta paket.
 
Onsdag: 
Vila upp mig efter gårdagen,
jag troligen kommer ha rätt ont.
 
Torsdag: 
Måla i målarboken om ork finns.
 
Fredag: 
Myskväll och köra Tens-apparat.
 
Lördag: 
Eventuellt en kompisträff.
 
Söndag: 
Vilodag inför den nya veckan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Elin

Vad äter du för smärtstillande och hur tycker du de fungerar? Har för mig att du skrev förut att de inte alltid hjälper helt?

Svar: Jag har olika typer av smärtstillande beroende på vilken grad smärtan ligger på. Igår tog jag Tramadol (Morfinliknande) för att få ner smärtorna för att kroppen skulle få vila. Tramadol är något jag bara tar när smärtorna är som värst för den har en hel del mindre trevliga biverkningar. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-02-04 @ 16:26:53
Nilla

Hoppas att veckan fortsätter kännas bra ❤

Svar: Får hålla tummarna för det. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-02-04 @ 18:44:16
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0