Polaris ska döpas...

Godmorgon på er!
 
Det tog sin lilla tid för mig att komma upp idag, men nu är jag ialalfalll uppe och försöker få i mig lite frukost innan det är dags att göra sig i ordning inför M "Polaris" dop. Jag har konstigt nog inte valt kläder inför dagen utan även det måste göras. Vill helst bära klänning men får se om jag hittar någon som känns perfekt för denna årstiden och om jag hittar några varma strumpbyxor. 
 
Jag har sett framemot denna dag ganska länge. Det var ju ett bra tag sedan nu sen jag träffa alla syskonbarnen på samma gång. Så det kommer bli mycket värme och kärlek som jag så behöver nu efter allt jobbigt som hänt senaste tiden. Dock kommer jag säkert vara helt slut efter dagen så får nog bli en lugn start på kommande veckan sen. kramiz<3
 
Jag och M "polaris" för 5 veckor sen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0