Smärtorna tär på mig...

Hej på er!
 
Min kropp är så långt ifrån stabil just nu och har inte varit det på flera veckor. Jag har enormt svåra nervsmärtor att det är på gränsen till att jag kan hålla tårarna borta eller ja oftast kommer dem ändå tillslut. Smärtorna ligger just nu på en 8-9 på smärtskalan och trots både avslappningteknik och smärtstillande tycks dem värsta smärtorna inte vilja gå ner.
  
Det är därför inte jätte konstigt att jag då och då bryter samman och lätt tappar fokus samt känner mig frustrerad emellanåt. Men jag gör mitt bästa och det är väl det enda jag kan göra tills det vänder till det bättre, dessvärre är risken stor att det kommer dröja månader innan smärtorna lugnar sig. Så det kommer nog bli många fler långa dagar och nätter som på något sätt ska klaras av. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annica

❤️
Du får måla lite om du klarar det

Svar: Åh ja jag måla en timme igår. Så jag fick tänka på annat en stund. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-02-07 @ 19:19:40
URL: http://annicaslivvidhavet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0