5 saker ni kanske inte vet om mig...

Tjo på er!
 
Då jag har lite mini-semester ett dygn minst får det idag bli ett lite annorlunda inlägg här på bloggen. Då jag bara vill andas ut och vila upp mig. Så här kommer ytterligare 5 saker få vet om mig som jag lyckats samla ihop. Hoppas ni får en fin dag nu! kramiz<3
 
 
♥ Jag sover helst inte utan min tempure/wellpurekudde.
Då jag lätt får nackspärr av vanlig kudde.
 
♥ Jag är en Samsungmänniska helt klart.
 
 ♥  Jag har väldigt få vänner,
men dem jag har betyder allt för mig.
  
♥ Jag älskar att besöka Slott här i Sverige med pappa, men på senare år
har det blivit allt mer sällan då jag inte orkar stå upp eller gå
längre stunder.
 
♥ Jag går ofta och nynnar på barnvisor (blinka lilla stjärna m,m...) eller låtar jag
minns vi hade i bilen när jag var barn.
 
Detta slott har jag besökt varje sommar sen jag var liten:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0