♥Avsluta veckan med stolthet v.2♥ 2019

Hej underbara ni!
 
Idag kommer det upp ett speciellt inlägg som jag kommer köra varannan vecka istället för veckans Hiss & Diss ett tag framöver. Nämligen Veckans stolthet/glädje för precis som det låter har jag i dessa inlägg tänkt berätta för er 3 till 5 saker jag är stolt/glad över med veckans som gått. Stora som små saker! Få avslutar veckan med pepp och ladda upp inför en ny.
 
Detta är en bloggidé jag verkligen velat testa sen en tid tillbaka. Så jag hoppas verkligen ni också kommer tycka om denna nya idéen även om det är lite annaorlunda för att vara jag. kramiz<3
 
 
Glöm inte att ni gärna får berätta i kommentarsfältet
vad ni är stolt/glada över med veckan som gått!
 
 
 Jag är stolt/Glad över att jag i veckan :
♥ Börjat äta mer frukt.
 
♥ Kom iväg till rehab trots tveksamhet.
 
♥ Att jag pussla klart världspusslet trots smärtorna.
 
♥ Lyckats vila minst 2 x 2 timmar under dagen.
 
♥ Att jag ätit bra med fast föda.
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Rebeca

Härligt med en lista fylld med positiva saker. Bra jobbat med pusslet. Sånt har jag svårt att sitta med för jag har så dåligt tålamod.

Svar: ja man glömmer lätt det positiva. Tackar=) Ja då är det nog svårt. Jag har ett enormt tålamod när det kommer till pussel utan för mig är det svåra är att stanna innan kroppen börjar strejka. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-01-13 @ 18:35:13
URL: http://beccaaah.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0