Dagen efter utflykten...

Goddag!
 
Då var det dagen efter den otroligt lyckade utflykten med pappa. Själva utflykten gick jätte bra och den glädjen jag får av att spendera tid med pappa är obeskrivlig. Det värmer lite extra i hjärtat när vi är iväg och gör något kul tillsammans. Så nära vi är varann nu har vi nog aldrig varit. Vilket känns underbart verkligen.
 
Kroppen är däremot inte där jag hade hoppats den skulle vara idag. Det gör riktigt ont i både bröstkorg och benen men samtidigt vet jag att denna smärtan kommer lägga sig om ett par dagar om jag bara tar det lugnt nu. Det är svårt att hålla tårarna borta när det gör så galet ont. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0