Iväg på mini-semster....

Hej fina ni!
 
När ni läser detta är jag iväg på en mini-semester från hemmet.  Redan i helgen börja jag känna att jag behövde komma iväg lite för att få tid att vila upp mig och samtidigt kunna släppa allt jobbigt för ett tag och bara få vara mig själv. Jag hoppas denna tripp även kan reda ut saker och ting. Men vi får hålla tummarna för att det snart känns lite bättre inombords.
 
Trots att denna tripp skedde väldigt plötsligt så kändes det så rätt. Läskigt nog är det första gången jag drar iväg själv såhär, men kommer ha kompis som hjälper och stöttar mig om det så behövs. Det kommer nog gå bra. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Hanna

Ta hand om dig nu! ❤️❤️

Svar: Det ska jag verkligen göra. Kramiz💖
♥JèÑnIèY♥

2019-01-15 @ 14:25:46
URL: http://hannastruelife.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0