Mina absoluta favorit-serier<3

Hej på er!
 
Jag har nu valt ut 2 av mina absolut favorit serier genom åren som jag betygsatt mellan 1-5 blommor. Jag kan erkänna att jag var tveksam i början till båda serierna men så fel jag hade. Dem är ju så grymt bra! Har ni tips på likande serie får ni gärna kommentera dem här nedan. Kramiz<3
 
 
Orange is the new black:
Piper Chapman döms till 15 månaders fängelse för ett brott hon begick som ung. Men livet i kvinnofängelset blir inte riktigt vad hon hade tänkt sig. Istället ställs hon inför svåra beslut där vänner kan bli fiender och fiender kan bli vänner. Kommer hon kunna hålla sig borta från att begå ännu fler brott.
 
Mitt betyg:
 
 
 

Serien ”The fosters”

 En fosterfamilj som bestående av ett lesbiskt par som sen tidigare har adopterat ett tvillingpar och tar nu på sig ansvaret att ta hand om en tjej vid namn Callie som precis blivit släppt från ungdomsanstalten. Men allt blir inte riktigt som det hade hoppats på utan istället dyker flera hinder upp på vägen där hela familjens liv sätts på spel.

 

Mitt betyg:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Becka Lindhe

Har faktiskt inte sett någon av serierna men har haft tanken att börja kolla på orange is the new black ^^ Ge det en chans!

Svar: OITNB var lite seg de första avsnitten men ju mer man titta ju bättre blev den. Så sjuk men samtidigt rolig serie. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-01-08 @ 13:43:51
URL: http://beckalindhe.se
Mirre - Sweetwords

Vi bötrjade kika på Orange is the new black, men fastnade ej för den, men hört man ska ge det några avsnitt, vi kikade på 3 st tror jag

Svar: Ja, man får nog ge den ett par avsnitt. Tyckte själv den var lite seg i början innan allt spännande hände. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-01-08 @ 21:34:41
URL: http://sweetwords.se
Fru Elversson

Orange är jätte bra, dock tycker jag det börjat bli segt.. Så har inte ens sett klart senaste säsongen ännu :O

Svar: Jo så tyckte jag med. Men ju mer man kom in i den ju bättre blev den. Dock tyckte jag senaste säsongen var sådär faktiskt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-01-08 @ 22:03:08
URL: http://https://nouw.com/fruelversson
Senita

Ohh jah älskar orange is the new black, jag bar väldigt tveksam till den men den var så bra att jag inte kunde slita mig😂 väntar ivrigt på fler avsnitt🤔
Den andra har jag inte hört talas om men verkar intressant så det får jag nog kolla upp, tack för tipset👍

Svar: Ja den börjar ju lite segt så man var lite tveksam i början men sen när man väl börjat fastna var det kört. Jag med! Så taggad på kommande säsong även om det tycks vara slutet på serien. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-01-08 @ 22:21:11
URL: http://Nouw.se/senita


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0