Ostadigt med risk för blåmärken...

Tjo!
 
Idag känner jag mig riktigt smärtpåverkad och ostadig i hela kroppen. Jag har ingen som helst kontroll över mina rörelse heller. Så efter dagens slut kommer jag nog ha en del blåmärke efter slagit i mig i både knä och armbågar. Klassiker att göra dagar som denna kan jag säga. Det börja ju redan igår när jag skada mig på staketet när jag skulle släppa in katten.
 
Planerna idag är mest att gosa med M "Polaris"  och syrran. Jag hoppas även kunna duscha av mig lite då jag senaste dygnet svettat nått galet och framförallt under natten. Byta sängkläder får jag göra i början av nästa veckan när mensen klingat av för känns inte lönt att byta innan då jag förmodligen lär svettas fler nätter. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Orkidedatter

❤️

2019-01-19 @ 15:50:37
URL: http://orkidedatter.wordpress.com
Rebeca

Jobbigt när man inte kan styra över sin kropp ibland. Vad härligt med bebis gos!

Svar: aa framförallt när man alltid lyckas slå sig lätt då. Bebismys är så gosigt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-01-19 @ 16:03:47
URL: http://becaaah.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0