Sällskap i sängen...

Hej på er!
 
Jag börjar sakta men säkert återhämta mig efter utlfykten även det är lite krångligt att vända sig om i sängen fortfarande. Planen för denna lördag är att ta det lugn och ligga nerbäddad i sängen. Jag hade velat pyssla med något men tror jag får vänta med det ett par dygn till för säkerhets skull. 
 
Igår kväll fick jag en sängkompis som ville göra mig sällskap medans jag såg på Talang. Problemet var bara att hon la sig framför surfplattan så jag inte kunde se något. Men hon njöt fullt ut över att få ligga och gosa en stund i min säng. För oftast brukar hon inte vara i mitt rum alls på kvällarna. kramiz<3 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Maria

Så fin katt, det är ju så avslappnande när de ligger på en och kurrar lite :)

Svar: Tack så mkt=) Extremt avkopplande att höra det kurrande ljudet från katter. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-01-12 @ 17:16:13
URL: http://iamiamarias.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0